logo.jpg
Search

Tabata This…

Heia Bloggen,

Litt sen blogg, det er deilig med helg!:)

På lørdag hadde vi Bring a Friend og på menyen stod idag Tabata! Alle burde lese om Tabata metoden slik Dan John skriver om den. Kanskje også vi vil prøve den med frontbøy eller lignende i fremtiden.

Uansett, vi kjørte: Tabata Row for Calories Tabata Airsquats Tabata Burpees Tabata Pushups Tabata Situps 1 minutt hvile mellom stasjonene. Totalt 20 minutt med Tabata, og av de 20 minuttene jobbet vi i litt over 13 min! Score var den laveste scoren man hadde på en øvelse. Noen gikk all inn, slik man skal gjøre, for så å betale prisen senere. Andre var taktiske og gikk glipp av Tabata metoden sin fulle effekt…


Det var masse folk på første time, ikke så mange folk på andre time. Da var det 3 stykk som hadde så lyst å gjøre det en gang til, om vi bare kunne endre litt på øvelsene for de.

Da fikk de kjøre: Tabata Double Unders Tabata Planke Tabata Pullups Tabata Utfall Tabata Situps

Tabata er et ypperlig prinsipp å kjenne til om man er på reise fot. Med null utstyr tilgjengelig kan man fremdeles få pumpen til å slå skikkelig på et hotellrom. Det eneste man trenger er en Tabata timer app, ELLER du kan bruke en Spotify spilleliste


0 views

© 2020 by Verftet