logo.jpg
Search

Saw this coming - 15. april. 2021

Hei og god kveld!


RETNINGSLINJER - INFO:


Da har vi fått nye retningslinjer til neste uke. Fra 19.April 2021.De retningslinjene vi har brukt frem til i dag vil fortsette ut søndag 18.April.2021.

Regelen med forskjellige kommuner er nå helt vekke og uansett hvor du er fra kan du bruke alle våre tilbud.

Nye retningslinjer leser du under.


CrossFit Gruppetimer:

Vi går opp igjen til 14 personer per time, som normalt. Vi vil fortsette å ha ruter som dere har brukt denne uken og fortsetter gode smittevernsrutiner.

Ingen får komme inn i lokalet før timen starter 00:00, treneren henter deg når det er klart.

Alle må ha masker på seg når de er inne i lokalet og "går rundt". Når du kommer inn i firkanten din kan du ta av masken din og ha den av under hele treningen. Må du gå ut av firkanten din, må masken på igjen.

Utstyr vil være plassert i boksen din, eventuelt så blir du instruert til å bære utstyret ditt til din boks.

Garderobene vil være stengt, men det vil være muligheter for å gå på toallettet.

Timene vil være litt kortere slik at alle må være ute av lokalet igjen 00:00 da neste time kommer inn og skal starte.


BAF: Både onsdag og lørdag går som normalt. Onsdag blir med maks 10 personer.


Egentrening: Alle spottene du kan trene egentrening vil komma fortløpende inn på timeplanen. Går det ikke ann å booke egentrening vil det heller ikke være plass til egentrening.


Personlig trening & rehabiliteringstrening:

Vil kunne brukes som normalt.


CrossFit Kids & Teens:

Alt kan nå brukes som normalt uten om at det blir litt mindre plasser per time på CrossFit Teens. Se timeplanen for timer.


CrossFit Senior:

Dere vil kunne trene som vanlig, men med like retningslinjer som CrossFit Gruppetimer. Dere må også ha masker da.


DAGENS ØKT:





Over til dagen i dag. Vi har hatt "saw this coming" på planen som består av 5 runder med 3 ulike øvelser. Hver runde varer i 3,5 minutt etterfulgt av 2 minutter pause. Økten varer altså til sammen i 25,5 minutter.

Øvelsene er 4 Turkish Get Ups, 1 Hill Run og Max reps V-ups. Målet med økten er å få så mange repetisjoner med v-ups som mulig. Bruker du for eksempel 2 minutter på TGU og hill run, så har du 1,5 minutt til å gjøre max antall repetisjoner med v-ups.

Turkish Get Ups er en avansert øvelse som krever mye mobilitet. Mange av dere har kanskje ikke vært borti denne øvelsen før og det kan være mye info på en gang. Det er derimot veldig gøy når man plutselig knekker koden og får den til.

Dette synes jeg selv var en utrolig gøy økt og man fikk kjent litt på mestringsfølelsen.





Ellers i dag så har det vært et helt fantastisk vær så mange av øktene i dag gjorde vi faktisk ute på parkeringsplassen. Det var veldig deilig å kjenne solen varme. Det er alt for lenge siden. Jeg tror de fleste av dere var fornøyd med å kunne trene ute i litt frisk luft.





Det har også vært Fat To Fit kurs i dag med Andreas. Dem har blant annet gjort noen knebøy, som dere kan se på bildene nedenfor :) De virket også glade og fornøyde når de gikk herfra i dag :D





Da ønsker jeg dere en fin kveld videre, så sees vi i morgen <3

171 views

Recent Posts

See All